Ontwikkel en ontwerp met precisie. Van concept tot realisatie, wij leveren maatwerkoplossingen die jouw visie tot leven brengen.
Bereik je doelen met een doordachte strategie. Wij helpen je met het formuleren en implementeren van effectieve strategieën om je bedrijf te laten groeien.
Verhoog je online zichtbaarheid. Met onze expertise in SEO, SEA, social ads, CRO en meer helpen wij je om je doelgroep effectief te bereiken en je merk te versterken.
Wij komen zat bedrijven tegen die denken dat de beste manier, om je doelgroep te bereiken, per e-mail is. Maar vaak gaat een mailtje naar een prospect niet verder dan de secretaresse of wordt direct gearchiveerd. Wij zijn ervan overtuigd dat het bereiken van je doelgroep via Facebook ook kan. Weet je waarom? Omdat jij er wellicht ook op zit. Jij bent naast een medewerker/eigenaar van een bedrijf ook gewoon mens. Een mens dat op Instagram, Facebook of LinkedIn zit.
Het is dan ook belangrijk om als bedrijf een goed ingerichte Facebook bedrijfspagina te hebben. Lees in dit artikel hoe je snel en gemakkelijk een Facebook bedrijfspagina kunt aanmaken!
Ik kan mij voorstellen dat je nu denkt: Wat heb ik eigenlijk aan een Facebook pagina voor mijn bedrijf? Daarom heb ik een aantal belangrijke voordelen voor jouw bedrijf op een rijtje gezet:
Reden genoeg om een Facebook bedrijfspagina aan te maken, toch?
Je kan geen Facebook bedrijfspagina aanmaken zonder dat je een Facebook profiel hebt. Heb je nog geen persoonlijk Facebook profiel? Ga dan naar Facebook en vul het formulier in dat je te zien krijgt. Nu je jouw persoonlijke Facebook account hebt aangemaakt kan je direct aan de slag. Als je deze 7 eenvoudige stappen volgt ben je straks de trotse bezitter van jouw eigen Facebook bedrijfspagina.
Nu je een bedrijfspagina hebt opgezet kun je gelijk van start gaan. Hier heb je 3 extra tips die je direct kunt toepassen!
1. Plaats geweldige content: Denk na vanuit je doelgroep. Wat zou je doelgroep ervan vinden? Gaat het ze aanspreken? Denk je dat ze het gaan liken? Zorg ook voor variatie in je content. Plaats zowel video’s als foto’s.
2. Plaats een link naar je Facebook pagina in je e-mail handtekening: Via je handtekening kunnen mensen naar jouw Facebook pagina. Daarnaast is dit een makkelijke manier om ze bewust te maken van jouw pagina.
3. Pagina up-to-date houden: Zorg dat je regelmatig iets plaatst op je Facebook bedrijfspagina. Zo blijf je goed zichtbaar onder je doelgroep en kan je jouw kennis delen!
Bianca Bergshoeff
17 mei 2024
Chanté Raghoenath
08 jan 2024
Lars Maat
02 nov 2023