Development bureau

Zonder een goede website of webshop geen performance marketing, dat is onze visie. Want wat is het nut van veel verkeer naar een website trekken die niet of nauwelijks converteert?

Wij werken aan websites die gemaakt zijn om meer conversies te genereren. Binnen de Customer Journey is een website namelijk een ontzettend belangrijk touch-point, laat staan bij een webshop.

1557519852256

Mischa van Aalten

Één partij voor onze online campagnes én website, de website wordt direct aangepast wanneer de campagnes daarom vragen en we A/B testen om de website continu te verbeteren.

Geverifieerde klant

review logistiek 24

Rianne van Ballegooijen

Maatwerk Online denkt mee in het verbeteren van conversies en het optimaal benutten van ons marketingbudget. Een absolute must voor elk bedrijf dat wil groeien.

Geverifieerde klant

Multidisciplinair

Wij zijn een digital impact agency mét development team.
Aan iedere website of webshop werkt een multidisciplinair team samen
om een lead of sales generator te neer te zetten.

step higher

Conversie minded

Door continu door de ogen van de bezoeker te kijken zijn wij structureel bezig met het conversie percentage op de website.

step2kopie

Alle kennis samen

Een CRO-specialist, UX-Designer, Webdeveloper, SEO-specialist en Projectmanager in één team.

schermafbeelding 2022 06 30 om 17.27.18

Focus op impact

Continu in gesprek met elkaar om aan een website te bouwen die steeds beter converteert door middel van automations of AI.

Wij maken geen website voor jullie.., maar wel voor jullie doelgroep!

Door de focus te leggen op jullie doelgroep en hun pijnpunten te vertalen naar jullie waardepropositie, creëren we een converterende website voor jullie.

We kunnen maarrnduidelijk zijn 😄

drawn arrow left
Diagram met de stappen

“Als CRO-specialist zie ik te vaak dat een website eens in 4 jaar compleet wordt vernieuwd. Waarbij er ook nog eens vrijwel nooit gekeken naar de verzamelde data van de vorige website.

Door een website continu te verbeteren kan je veel beter gebruik maken van de data op de website. daarnaast kan je door middel van A/B testen bewezen verbeteringen doorvoeren op de website.”

En dit is niet alleen voor de Bol.com’s van deze wereld. Want door de investering van iedere 4 jaar uit te smeren over de jaren heen, geef je niet meer geld uit, maar levert het wel bewezen meer geld op.

drawn arrow down left

Duurzaamheid in Webontwikkeling

Duurzaamheid in webontwikkeling is van cruciaal belang voor de toekomst. Momenteel stoot het internet meer CO2 uit dan de gehele luchtvaartindustrie bij elkaar. Deze trend zal naar verwachting alleen maar verergeren, met een verdubbeling van de CO2-uitstoot van het internet tegen 2025, gedeeltelijk veroorzaakt door de opkomst van AI. Daarom is het in kaart brengen en verminderen van de CO2-uitstoot van websites van toenemend belang.

Om de CO2-uitstoot van jouw websites te verminderen en duurzaamheid te bevorderen, zijn er verschillende maatregelen die we kunnen nemen. We kunnen technieken toepassen zoals het gebruik van Content Delivery Networks (CDN) en het minimaliseren van afbeeldingen en scripts. Deze duurzame benaderingen hebben niet alleen een positief effect op het milieu, maar kunnen ook de prestaties van jouw websites verbeteren.

Wil je meer weten over duurzame websites of ben je benieuwd hoe we jouw website kunnen verduurzamen? Neem dan contact met ons op en ontdek hoe wij jou kunnen helpen een positieve impact te maken op het milieu.

Geautomatiseerde
lead- en salesgenerator
met een hoge standaard

We bouwen geautomatiseerde lead- en sales generatoren. Dit doen we door onze hierboven omschreven strategische insteek, maar ook door de juiste CMS keuze te maken, de data van de huidige website te analyseren, hoge eisen te stellen aan de snelheid, gebruiksvriendelijkheid & veiligheid en door externe applicaties te koppelen met de website.

Logo van WordPress, bestaande uit een grote 'W' binnen een cirkel, omgeven door een diagonale lijn die naar rechtsboven gaat.

WordPress of Framer

Allereerst maken we een keuze voor het CMS dat het beste bij jullie situatie past, vandaag en voor de toekomst.

WordPress is het meest gebruikte CMS wereldwijd. Ontzettend eenvoudig in gebruik. We ontwikkelen maatwerk websites op een modulaire manier door middel van de nieuwste WordPress Block Editor.

Maar in sommige gevallen adviseren we Framer, een No-Code oplossing waarmee je sneller kunt ontwikkelen, maar nog wel beperkingen heeft in vergelijking tot WordPress.

Keuzes op basis van data

Met meer 25+ marketing Maatjes kan je begrijpen dat data, ook bij ons werk aan websites, ontzettend belangrijk is. We baseren keuzes en verbeteringen daarom zoveel mogelijk op data.

Niet voor niets zijn er bij de websites die wij maken ook altijd een CRO- en SEO-specialist betrokken.

En nadat de website live staat, begint het eigenlijk pas. Daarom kunnen we ook tijdens het continu doorontwikkelen het conversie-% continu verbeteren. Lees meer.

Afbeelding van een heatmap met kleurrijke warmtegebieden in rood, oranje, geel en blauw, die drukke en rustige gebieden op een digitale interface aangeven. Bovenaan staan navigatietabs zoals 'Heatmap', 'Scrollmap', en 'Confetti'.
Illustratie van vier verschillende lay-outversies (V1, V2, V3, V4) van een webpagina met kleurrijke elementen zoals knoppen en tekstvakken. Elk ontwerp bevat een afbeelding, tekst en een videoknop.

Website personalisatie

De tijd van één website voor al je bezoekers is wat ons betreft voorbij. Iedere bezoeker krijgt desgewenst een unieke website die is toespits op hun situatie. Dit leidt tot een hoger conversie-%.

Dit doen we door te kijken hoe ze op jullie website zijn beland, welke gegevens we over hun hebben (mede door middel van bezoekers-herkennings-software en jullie CRM-data) én door hun gedrag op de website te analyseren. Lees meer.

Externe (api) koppelingen

Of het nu gaat om het herkennen van je bezoeker (tot bedrijfsnaam aan toe) of het maken van koppelingen met je voorraadbeheer of CRM. Wat je ook bedenkt, waarschijnlijk hebben wij er ervaring mee.

Een diagram met het WordPress-logo in het midden, omringd door iconen van verschillende applicaties zoals Twitter, Shopify, Google Sheets, Salesforce, Slack, en andere. De verbindingen tussen de iconen zijn weergegeven met pijlen.
Dashboard met prestatiegegevens. GTmetrix score: A. Performance en structuur beide 98%. Web Vitals: Largest Contentful Paint 826 ms, Total Blocking Time 0 ms, Cumulative Layout Shift 0.01.

Core Web Vitals & Snelheid

Core Web Vitals zijn belangrijk voor het algoritme van Google, maar heeft als doel een snellere website. Snellere websites leveren een hoger conversie percentage op en de combinatie van deze maakt dat wij Core Web Vitals + de daadwerkelijk gemeten website snelheid door GT Metrix ontzettend belangrijk vinden.

Veilig-, betrouwbaar & eerlijk

Door hoge eisen te stellen aan de veiligheid en de betrouwbaarheid van de website verkleinen we de kans tot een eventuele hack tot het minimum. Daarnaast adviseren we over de AVG en richten de website naar wens volledig AVG proof in.

Twee beschermingssymbolen: links een groene shield met een vinkje en rechts een blauwe shield met een slot.
Dashboard met prestatiegegevens. GTmetrix score: A. Performance en structuur beide 98%. Web Vitals: Largest Contentful Paint 826 ms, Total Blocking Time 0 ms, Cumulative Layout Shift 0.01.

Altijd alles op orde en up-to-date met een goede SLA

Een goede en eerlijke SLA (Service Level Agreement) zorgt ervoor dat alle updates altijd worden doorgevoerd en getest. Maar ook weten jullie weten daardoor wat er gebeurt als de nood aan de man is. Ben je benieuwd naar onze SLA? We hebben geen geheimen, dus bekijk deze hier.