Weet je nog niet welke dienst het beste bij jou past? Vraag dan vrijblijvend een strategische brainstormsessie aan!
We geven om elkaar, om anderen, om de resultaten van klanten.
Controlin is een internationaal opererend bedrijf in Ridderkerk. Met diverse productgroepen, technische kennis en uitgebreide support leveren zij elektrotechnische oplossingen voor verschillende markten.
De website van Controlin is één van de belangrijkste touchpoints als we ons richten op conversies. Samen met de klant hebben we nagedacht over een oplossing die niet alleen op korte termijn resultaten oplevert, maar ook op lange termijn een blijvende impact heeft.
Voor Controlin is het belangrijk om maximale impact te maken met hun website, omdat dit dé plek is om potentiële klanten te overtuigen. De focus ligt op online groei en het behalen van meer NAW-gegevens, meer offerteaanvragen en het duidelijk laten zien van de waardepropositie van Controlin ten opzichte van de concurrentie.
Samen met Controlin hebben we een succesvolle, converterende website ontwikkeld, die zowel op korte als lange termijn impact maakt en bijdraagt aan de doelstellingen. Zo is er naast de flinke stijging in het aantal NAW-gegevens, ook een toename van ruim 12% in het conversiepercentage op offerteaanvragen, een Google PageSpeed Insights score van 90+ én een website laadtijd van slechts 2,7 seconde!
Onze aanpak bestaat uit drie fases: Discover, Create en Grow. Deze fases zijn nauw met elkaar verbonden en vormen een continu proces, waarbij de ‘Grow’ fase zorgt voor duurzame groei en optimalisatie.
Tijdens de Discover fase hebben we een brainstormsessie met de klant georganiseerd, waarbij we ons richtten op de pijnpunten van de verschillende doelgroepen van Controlin en de kernwaarden die daarop aansluiten. We brachten mensen met veel klantcontact samen, zoals klantenservice, servicemonteurs en verkopers, om inzicht te krijgen in de behoeften en uitdagingen. Ook hebben we Google Analytics geraadpleegd om te bepalen waar de meeste bezoekers vandaan komen. Op basis daarvan hebben we besloten om een desktop-first ontwerp te maken.
Met alle inzichten uit de Discover fase, gingen onze creatieve Designers aan de slag om een stijlvol en converterend design te creëren dat aansluit bij de huisstijl van Controlin en onze kwaliteitseisen. Het design werd vervolgens gevalideerd en geoptimaliseerd, om zo een naadloze aansluiting met de doelgroep en hun behoeften te garanderen.
Na goedkeuring van het design, was het tijd voor onze Developers om de website tot leven te brengen. Wij bouwen onze websites op het WordPress framework, wat zorgt voor gebruiksgemak en voldoet aan onze hoge kwaliteitseisen. Tijdens de realisatie maakten we diverse koppelingen met externe systemen en gingen we technische uitdagingen niet uit de weg. Bij Maatwerk Online is geen enkele vraag te gek, en dat is precies wat ons drijft!
Maatwerk Online gelooft dat de website het beginpunt is van een constante doorontwikkeling om conversies te verhogen en de doelgroep te bedienen. Daarom werken we nauw samen met onze marketingteams om een strategie te ontwikkelen die gericht is op het maken van blijvende impact voor Controlin.
De nieuwe website van Controlin is uitgerust met diverse bijzondere functionaliteiten die bijdragen aan het realiseren van online groei en het verbeteren van de gebruikerservaring. Enkele van deze functionaliteiten zijn: