Bereik je doelen met een doordachte strategie. Wij helpen je met het formuleren en implementeren van effectieve strategieën om je bedrijf te laten groeien.
Verhoog je online zichtbaarheid. Met onze expertise in SEO, SEA, social ads, CRO en meer helpen wij je om je doelgroep effectief te bereiken en je merk te versterken.
Ontwikkel en ontwerp met precisie. Van concept tot realisatie, wij leveren maatwerkoplossingen die jouw visie tot leven brengen.
LinkedIn experimenteert met een nieuwe feedfilterfunctie, waarmee gebruikers meer controle krijgen over de inhoud die ze zien. Deze test, die vijf weken duurt, introduceert nieuwe feedtabs om de weergave van berichten te verfijnen.
Gebruikers kunnen tijdens de testperiode schakelen tussen twee weergave-opties:
LinkedIn benadrukt dat dit een tijdelijke test is en stelt:“We experimenteren voortdurend met nieuwe productervaringen om onze leden meer controle te geven over de inhoud in hun feed.”
De test heeft geen grote gevolgen voor makers en adverteerders:
Naast de feedfilters heeft LinkedIn bij sommige gebruikers de sorteeroptie op desktop verwijderd. Dit is bedoeld om inhoudsaanbevelingen te optimaliseren en de interface te vereenvoudigen.
Deze wijziging geldt niet voor gebruikers in het Verenigd Koninkrijk, de Europese Economische Ruimte (EER) en de Europese Unie (EU). Daar blijft de optie om content te sorteren behouden.
Met deze experimenten wil LinkedIn de gebruikerservaring verbeteren en de manier waarop content wordt geconsumeerd optimaliseren. Door meer controle over de feed te bieden en de interactie te verfijnen, hoopt LinkedIn de betrokkenheid op het platform verder te vergroten.
18 mrt 2025
17 mrt 2025