Bereik je doelen met een doordachte strategie. Wij helpen je met het formuleren en implementeren van effectieve strategieën om je bedrijf te laten groeien.
Verhoog je online zichtbaarheid. Met onze expertise in SEO, SEA, Social Ads, CRO, GEO en meer helpen wij je om je doelgroep effectief te bereiken en je merk te versterken.
Ontwikkel en ontwerp met precisie. Van concept tot realisatie, wij leveren maatwerkoplossingen die jouw visie tot leven brengen.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief!
"*" geeft vereiste velden aan
Google brengt een nieuwe methode voor het uitvoeren van broad match zoekwoordexperimenten en A/B-tests. Deze aanpak zorgt voor snellere resultaten en vermindert veelvoorkomende fouten door verkeer en budget binnen dezelfde campagne te verdelen, in plaats van een kopie van de campagne te maken voor het experiment.
Met zoekfunctie-experimenten kunnen adverteerders belangrijke functies testen, zoals Broad Match zoekwoorden. Voorheen vereisten deze experimenten een campagnekopie. Nu worden verkeer en budget gelijk verdeeld binnen de bestaande campagne:
Na afloop van het experiment kunnen adverteerders de prestaties evalueren en bepalen of ze de Broad Match zoekwoorden willen toepassen in de campagne.
Via de pagina Aanbevelingen:
Via de pagina Experimenten:
Alternatief: zet Broad Match-experimenten op via de plusknop op de pagina Experimenten, kies Campagnefuncties en -instellingen en vervolgens Broad Match-zoekwoorden voor zoekcampagnes.
Custom-experimenten blijven beschikbaar voor gebruikers die liever aparte controle- en proefcampagnes willen gebruiken via campagnekopieën.
Deze nieuwe aanpak maakt deel uit van Google’s bredere inspanningen om experimenten met Search Ads te verbeteren. Meer informatie en bronnen over experimenten, custom experimenten en gerelateerde functies zijn beschikbaar via Google.
02 jul 2025