Marketing
Webinars

Een spreker geeft een presentatie over online marketing aan een groep mensen in een moderne zaal met computers. Op de muur achter de spreker is een projectie zichtbaar met de tekst

We zijn dol op kennis en dompelen onszelf dan ook regelmatig onder in nieuwe materie. Sommige updates, verbeteringen of ontwikkelingen zijn dusdanig belangrijk dat we ook jou hier graag in onderdompelen. Zeker wanneer we denken dat je daar flink wat waarde uithaalt. Dit doen we met onze webinars.

Onze webinars

{“post_type”:”events-webinars”,”post_status”:”publish”,”posts_per_page”:”6″,”paged”:”2″,”orderby”:”date”,”order”:”DESC”,”post__in”:false}
Kopie van Maatwerk Online x Hunch webinar 1 1

How to Approach New Trends Without Completely Getting Lost in the Chaos

De wereld van social advertising staat nooit stil. Er ontstaan ​​voortdurend nieuwe trends, formats en technologieën. Maar hoe blijf je aan de top zonder te verdwalen in de eindeloze stroom van veranderingen? Wat betekent dit voor je strategie, campagnes en groei in 2025?
IMG 7133

Boost je website – Praktische SEO tips voor developers

We kennen allemaal de eeuwige discussie tussen een developers en een SEO-specialist, waarbij de developer een functionele website wil opleveren en de SEO-specialist zoveel mogelijk traffic wil genereren. Dit staat soms haaks op elkaar maar met de juiste werkwijze en praktische tips kan dit ook voor de juiste balans zorgen met de website (en of klant) als grote winnaar.
seo director jeroen bezig met zoekmachine optimalisatie e1746693467653

Unlocking the Future of Search: Discover the Power of Google’s Search Generative Experience

De Google zoekresultaten pagina gaat in 2024 enorm op de schop. De impact hiervan op het gedrag van bezoekers zal enorm zijn. Gaat dit je ontzettend veel verkeer kosten vanuit Google of biedt het kansen? We hebben ons verdiept in het grensverleggende domein van Google’s Search Generative Experience, een baanbrekende aanpak die de manier waarop we omgaan met informatie in het digitale tijdperk opnieuw vormgeeft. 🚀
Lars

Het einde van Universal Analytics is nabij. Get ready with GA4!

De huidige vorm van Google Analytics (Universal Analytics) verdwijnt op 1 juli 2023. Geen grote schok; we wisten dat dit eraan zou komen toen de opvolger, GA4, werd aangekondigd. Dit betekent dus dat je ongeveer een jaar de tijd hebt om je voor te bereiden op de switch naar GA4. Een jaar de tijd om het in te stellen, om ermee te leren werken en om genoeg data te verzamelen om met een gerust hart over te kunnen.

Wat betekent dit voor jouw business? Hoe moet je hiermee omgaan en wat moet je vooral niet doen?
PixelX x Maatwerk Online 39

Een cookieloos tijdperk: online marketing na de cookies

Online marketing staat bekend om het feit dat het zo goed als altijd meetbaar is. Die meetbaarheid komt met name door cookies die het surfgedrag van mensen bijhouden. Maar, we komen er niet onderuit. De cookies gaan verdwijnen! Sterker nog, op sommige browsers zijn ze al (zo goed als verdwenen).

Wat voor impact heeft dat op jouw campagnes? Hoe ga je dan om met je online marketing (budgetten)? En belangrijker, wat kan je er tegen doen?
DSC03402

CRO-tips om je website holiday proof te maken!

Sinterklaas, Kerst en Black Friday komen eraan! Voor webshops dé periode waarin er enorm veel omzet behaald kan worden. Als CRO specialisten binnen Maatwerk Online helpen we je graag om nog meer omzet te halen tijdens deze belangrijke periode. Na de webinar weet je precies hoe je maximaal gebruik maakt van de komende feestdagen!