CRO Analyse Expert review

Heb je het idee dat er meer te halen valt uit je website? Wil je weten wat deze kansen zijn? Bij het uitvoeren van een conversie optimalisatie analyse worden de mogelijke verbeterpunten van de website achterhaald. Hierbij wordt gebruik gemaakt van zoveel mogelijk data, zodat de bevindingen ook gegrond zijn.We lopen de gehele website na en rapporteren onze belangrijkste bevindingen. Hierbij raadplegen wij bruikbare databronnen en nemen we ook de gebruikersvriendelijkheid (UX) van de website onder de loep. Wanneer wij bevinden dat ergens meer onderzoek naar verricht dient te worden, dan nemen wij dit op in het rapport. Uiteindelijk leveren wij een uitgebreid rapport dat als sturend gehanteerd kan worden. Het ideale uitgangspunt voor toekomstige optimalisaties.

Wat staat opgenomen in de CRO Analyse?

Voordat we aan de slag gaan is het belangrijk dat we kortsluiten waar jullie op sturen en waarvoor uiteindelijk geoptimaliseerd gaat worden. Dit geeft ons een rode draad voor de analyse.

Binnen het rapport houden we rekening met de klantreis en de verschillende elementen op de website die hierbij gebruikt worden. Missen we bepaalde functionaliteiten die concurrenten wel hanteren? Zijn dit elementen die essentieel zijn of ‘leuk om te hebben’? De algemene indruk wordt opgenomen, waarbij we ook ingaan op de details. The devil is in the details!

De magie van Maatwerk Online

Bij Maatwerk Online gaan we als CRO-specialisten verder dan de basis. Met de kennis van onze specialisten op het gebied van consumentenpsychologie, gebruikersvriendelijkheid (UX) en data wordt de website vanuit een solide fundering doorgaand verbeterd. Hiervoor zetten wij verschillende databronnen in voor een zo datagedreven mogelijk aanvalsplan. Het is belangrijk om met een doordacht plan te werken aan het verbeteren van de website.

Obstakels wegnemen

Met een doordachte strategie

Hogere omzet

Uit hetzelfde marketingbudget

Meer conversies

Door verhoging van je conversiepercentage

Meer leads

Meer aanvragen, meer klanten

Zo halen we meer conversies uit je bezoekers

Test & learn

We onderzoeken onze aannames. Die testen we en daar leren we van. Bewezen verbeteringen passen we website-breed toe. Eerst op hoofdlijnen en later op detailniveau. Zo sturen we op een hoger conversiepercentage en stijgt de waarde van al je marketing inspanningen.

Gebruikerservaring

We kijken telkens door de lens van jouw doelgroep. Welke gebruikerservaring krijgen zij? Hoe komt dit op hen over en zijn de te nemen stappen en processen net zo logisch voor hen als voor jou? De gebruikerservaring staat centraal, want die is onlosmakelijk verbonden met je conversiepercentage.

Vertrouwen

Jij weet wat je je doelgroep te bieden hebt, maar zij moeten hier ook op leren vertrouwen. Biedt de juiste gebruikerservaring en zij voelen zich veel eerder begrepen. Een bezoek aan je website is dan net als thuiskomen, en daar doen we het voor!

Hogeschool IPABO

Een stijging van 145% in het aantal aanmeldingen voor de open dag van Hogeschool IPABO!

DigiBach

Verdubbeling organische bezoekers met de kennisbank van je dromen

Interchange

605% meer conversies tegen lagere kosten binnen een krappe arbeidsmarkt

De Kruiden Baron

Veel meer omzet met strategische e-mailmarketing

RVS Products

Organische groei door herstructurering categorieën

We worden gelukkig van blije klanten en successen. Maar laten we eerlijk zijn: awards winnen is stiekem ook gewoon fijn.

Awards 🏆

Deze Maatjes gaan het voor je regelen

Van degene die de strategie uitwerkt, tot degene die een bakkie koffie komt brengen. We behandelen iedereen als ons Maatje.