CxO Academy #groeivoorklanten #fun #insead #google #parijs

- Nick Heurter - 8 november 2019

In dit artikel

Aan het tikken op mijn laptop in de Thalys onderweg terug naar Nederland met een smile op mijn gezicht die voorlopig niet zal verdwijnen. Wat. Was. Dit. Tof! Samen met twee geweldige klanten – Tom van The Productivity Company en Pieter van Hello Pets – heb ik de afgelopen drie dagen doorgebracht in Parijs. We waren op uitnodiging van Google aanwezig bij de CxO Academy. Een executive-marketingprogramma door INSEAD World Wide Business School waar jaarlijks door Google slechts 300 mensen voor worden uitgenodigd! Onderwerp van discussie: digitale transformatie.

De groei van je bedrijf

Digitale transformatie is iets wat bij veel bedrijven een hoge prioriteit heeft, maar in de praktijk kan het lastig te realiseren zijn. Als snelgroeiende Premier Partner van Google kregen wij als Maatwerk Online de ultieme kans om twee klanten uit te nodigen voor dit event om dit onderwerp met de klant onder de loep te nemen. Hoe kunnen wij maximaal gebruik maken van de digitale transformatie om de groei van The Productivity Company en Hello Pets nog verder te stimuleren? En uiteraard diezelfde learnings mee te nemen voor onze andere klanten.

De toerist uithangen

En als je dan toch in Parijs bent, dan ga je de toerist uithangen! Tom weet werkelijk alles over Parijs en was een geweldige gids. De steps van Uber waren een geweldig vervoersmiddel. We zijn door heel Parijs gecrosst en hebben echt alle hoogtepunten van Parijs gezien. En wat hebben we gelachen!

Ook de rondvaart over de Seine was er eentje om nooit te vergeten. Met 300 toppers in hun bedrijf of vakgebied op een grote rondvaartboot door een geweldige stad en met heerlijke livemuziek. Natuurlijk waren we ook erg blij met de gratis hapjes en drankjes #feestje!

Greep uit de Learnings

Maar het belangrijkste waren de learnings voor The Productivity Company en Hello Pets. Dankzij Andrew Shipilov (Profssor of Strategy, INSEAD) en David Dubois (Associate Professor of Markting, INSEAD) hebben we echt een waslijst aan learnings meegenomen waar we direct mee aan de slag kunnen. Het is natuurlijk geen doen om deze hieruit te schrijven, maar toch wil ik je een aantal slides niet onthouden.

Hieronder vind je de slides, maar natuurlijk kan ik mij goed voorstellen dat niet alles tot de verbeelding spreekt waardoor het lastig toepasbaar is voor jouw bedrijf. Wil je eens sparren over de digitale groei van jullie organisatie? Let me know! Je kunt mij mailen (nick@maatwerkonline.nl) of telefonisch bereiken (010 30 30 222). Maar nu eerst: weekend! Proost: op de groei van jouw bedrijf! 🥂

Nick Heurter Online Marketeer

Gelezen

38 keer

Deel

Laat een reactie achter